Benieuwd naar onze bedrijfsbrochure - Klik hier! -

Administratiedesk in Lochem valt onder Leven en WonenDesk...

✓ Proactief betrokken
✓ Uiterst accuraat
✓ Al meer dan 20 jaar ervaring 
✓ Volledige ontzorging
✓ Persoonlijk advies


Op 1 augustus 1998 startte Claudia het administratiekantoor Claudia van Braak Office Services vanuit huis. Ze begon met het verwerken van administratie en het adviseren en begeleiden van lokale ondernemers. Haar persoonlijke aanpak maakte het bedrijf tot een bekend begrip in de regio Lochem. Haar klantenbestand groeit in rap tempo. Daarnaast heeft Claudia ontdekt dat mediation in combinatie met financiële deskundigheid haar het gelukkigst maakt.

Claudia van Braak Office Services onderdeel van Leven & WonenDesk

De fusie zorgt voor een versterking van de dienstverlening naar klanten en meer mogelijkheden om hun financiële zaken op orde te krijgen. Alles op het gebied van leven, wonen en ondernemen vind je nu onder ééndak!

Claudia van Braak Office Services zorgt voor een correcte en duidelijke financiële administratie. U levert uw financiële documenten aan en wij regelen de complete fiscale afhandeling. Dat is wel zo gemakkelijk. De diensten bestaan uit:

Bedrijfsadministratie

Claudia van Braak Office Services verzorgt uw gehele bedrijfsadministratie in een full-serviceconcept, of u nu een grote organisatie voert of een eenmanszaak. U staat als ondernemer altijd centraal en kunt zelf kiezen welk deel van de administratie u in eigen beheer wilt houden.

Ondernemersadvies

Claudia van Braak Office Services biedt persoonlijk en op maat gemaakt advies over financieringsvraagstukken, arbeidsrecht en verbeterpunten voor een gezonde onderneming.

Salarisverwerking

Jouw personeel is essentieel voor het succes je organisatie. Daarom is het belangrijk dat de salarisverwerking goed is geregeld. De administratiedesk verzorgt de salarisadministratie naar al jouw wensen, zodat het personeel de juiste loonstrook ontvangt en de administratie volledig in goede handen wordt geleidt.

Belastingen

Verder helpt de administratiedesk bij het betalen van de juiste belasting. Denk hierbij aan alle kwartaalaangiftes en de aangifte inkomstenbelasting. We vragen tijdig om gegevens, checken en regelen alles. Als er behoefte is aan een fiscalist of andere samenwerkingspartner, regelen wij dit ook. Bij een belastingcontrole staan we je ook volledig bij.


Welke dienst wij ook voor je mogen uitvoeren en of je nu een kleine of juist hele grote onderneming hebt, wij zijn er voor je op een persoonlijke en betrokken manier. We leren je graag kennen in een persoonlijk gesprek en kijken graag wat we voor je kunnen betekenen. Ons doel is om je volledig te ontzorgen, zodat je je kunt bezighouden met hetgeen dat je leuk vindt. Het ondernemen.